ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ

Ο Βελονισμός είναι μια θεραπευτική τεχνική από την αρχαιότητα, που οι ρίζες της φτάνουν στο 4000π.χ. Η χώρα προέλευσης είναι η Κίνα.

Στο βελονισμό οι βελόνες τοποθετούνται σε ειδικά σημεία του σώματος, γνωστά ως «σημεία βελονισμού» με σκοπό:

• Να θεραπεύσουμε διάφορες παθήσεις.
  • Να ανακουφίσουμε τον άρρωστο από βασανιστικά συμπτώματα.
  • Να προλάβουμε την εκδήλωση μιας ασθένειας.
  • Να τονώσουμε και να αναζωογονήσουμε γενικά τον οργανισμό
  • Να σταματήσουμε τον οξύ ή χρόνιο πόνο.
  • Να ελαττώσουμε τα φάρμακα σε μια χρόνια πάθηση.
  • Να καταπολεμήσουμε την παχυσαρκία, το κάπνισμα, τον αλκοολισμό.
  • Να περιορίσουμε το θεραπευτικό αδιέξοδο που συναντάμε συχνά σε χρόνιες εκφυλιστικές παθήσεις.

Ο βελονισμός έχει καθιερωθεί διεθνώς σαν ένα ολοκληρωμένο θεραπευτικό σύστημα. Εφαρμόζεται στα συστήματα υγείας πολλώ χωρών της Ευρώπης.

Είναι αναγνωρισμένο από την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας (ΠΟΥ) την ύψιστη αρχή της υγείας παγκοσμίως, ως μέθοδος θεραπείας για πάνω από 100 παθήσεις.

Στερείται παρενεργειών και είναι εντελώς ακίνδυνος όταν εφαρμόζεται από σωστά εκπαιδευμένους ιατρούς που αυστηρά τηρούν τους κανόνες εφαρμογής του. Οι βελόνες που χρησιμοποιούνται είναι μιας χρήσεως.

Ο βελονισμός βασίζεται στην ύπαρξη της ενέργειας που μας περιβάλλει και ονομάζεται ΤΣΙ.

Το ΤΣΙ αποτελείται από δύο πόλους: Το ΓΙΝ και το ΓΙΑΓΚ. Η ισορροπία τους φέρνει σωματική και πνευματική υγεία, ενώ η διαταραχή της ισορροπίας τους εκδηλώνεται με ασθένεια.

Το ΤΣΙ – η ενέργεια- μέσα μας ρέει σε προκαθορισμένα κανάλια, τους μεσημβρινούς. Πάνω στους μεσημβρινούς και σε συγκεκριμένα σημεία υπάρχουν τα 365 κλασσικά σημεία του βελονισμού.

Τα σημεία του βελονισμού διακρίνονται σε αυτά που δρουν τοπικά, σε όλο το σώμα και στην ψυχική σφαίρα.

Παράλληλα με το σωματοβελονισμό γίνεται ωτοβελονισμός, βελονισμός των πτερυγίων του αυτιού. ‘Ολο το ανθρώπινο σώμα απεικονίζεται στο ανθρώπινο αυτί. Αποτελεί αντανακλαστική θεραπεία με εξαιρετικά αποτελέσματα.

Μερικές φορές τοποθετούνται και ημιμόνιμες βελόνες στο αυτί, διαμέτρου λίγων χιλιοστών, μεγέθους κεφαλής καρφίτσας, οι οποίες πέφτουν μόνες τους.

Η διάρκεια της θεραπείας του βελονισμού κυμαίνεται από 25-30 λεπτά. Οι βελόνες που χρησιμοποιούνται είναι πάρα πολύ λεπτές με διάμετρο χιλιοστών και δεν πονούν.

Ο βελονισμός στην Ελλάδα έχει αναγνωριστεί ως ιατρική πράξη (Υπουργείο Υγείας 21/2/1980 Αρ.Πρωτ. 547/44/1191).

Ο βελονισμός έχει εφαρμογές σε πολλές παθήσεις. Τα φάρμακα δεν αποτελούν αντένδειξη για το βελονισμό.

Παραδείγματα εφαρμογών βελονισμού: διακοπή καπνίσματος, παχυσαρκία,  βρογχικό άσθμα, αλλεργίες, άγχος, στρες, αϋπνίες, πονοκέφαλοι, ημικρανίες, αυχενικό σύνδρομο, οσφυαλγία, ισχιαλγία, γοναλγίες, οστεοαρθρίτιδες, ωμαλγίες, κολίτιδες, δυσκοιλιότητα, έλκος στομάχου, γαστρίτιδες, σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα, πόνοι περιόδου, ιγμορίτιδα, παρέσεις νεύρων, συμπτώματα από εμμηνόπαυση, ακμή, εκζέματα, αλλεργίες και πολλά άλλα.

Ανάλογα με την ασθένεια γίνονται 10-15 συνεδρίες, συνήθως 2 φορές την εβδομάδα.

Οι θεραπείες που εφαρμόζονται είναι ατομικές. Θεραπεύεται ο ασθενής και όχι η ασθένεια.

Λαμβάνεται ένα πλήρως ιστορικό, καταγράφονται τα συμπτώματα του ασθενούς   και από τα τρία επίπεδα του οργανισμού, το φυσικό, το συναισθηματικό και το νοητικό και μετά τοποθετούνται οι βελόνες.

Σε δύο διαφορετικά άτομα με τα ίδια φυσικά συμπτώματα, τοποθετούνται βελόνες σε διαφορετικά σημεία, γιατί λαμβάνονται υπόψη και τα τρία επίπεδα του οργανισμού.

Ο ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ
ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

* Ο Βελονισμός δεν καλύπτεται από τον ΕΟΠΥΥ

Για ραντεβού στο Ιατρείο μας Καλέστε στο 2310 887 533 .

Ο Ιατρός είναι συμβεβλημένος με τον ΕΟΠΥΥ.
Είναι συνεργάτης με την ασφαλιστική εταιρεία Alico, με το  πρόγραμμα υγείας ΕΥ CLUB, με το πρόγραμμα υγείας Στήριξης.
Συνεργάτης με την Κεντρική Κλινική της Euromedica επί της Νίκου Μάνου από το 2006.

Για Οπoιαδήποτε Πληροφορία ή Ερώτηση μπορείτε να Επικοινωνείτε και με email

Πρόσβαση στο Ιατρείο:

ΑΠΟ Β. ΟΛΓΑΣ, ΣΤΑΣΗ Μ. ΜΠΟΤΣΑΡΗ.ΓΡΑΜΜΕΣ ΛΕΩΦΩΡΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ: Νο 2,3,5,6,33
Από Λ. Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΣΤΑΣΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ.ΓΡΑΜΜΕΣ ΛΕΩΦΩΡΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ: Νο 2,3,5,6,33