ΙΑΤΡΙΚΗ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ

Skype Viber

ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ- ΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Η ομοιοπαθητική, είναι μία ολοκληρωμένη- ανθρώπινη θεραπευτική  προσέγγιση.Είναι αναγνωρισμένη από την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας (Π.Ο.Υ).

Θωρακίζει  έναν οργανισμό και επαναφέρει ισορροπίες.Η  βάση της ομοιοπαθητικής  είναι η ιατρική συνέντευξη- ιστορικό  του ασθενούς.   Καταγράφονται τα  συμπτώματα του ασθενούς  με λεπτομέρεια.

Ξεκινάει με την  βασική αιτία που προσέρχεται ο ασθενής στον  ομοιοπαθητικό του. Λαμβάνονται υπόψη   η ένταση  και οι τροποποιητικοί  παράγοντες των συμπτωμάτων.

Καταγράφονται τα συμπτώματα από κάθε σύστημα του οργανισμού , με κάθε λεπτομέρεια.  Στοιχεία της καθημερινότητας του ασθενούς, π.χ. αν ζεσταίνεται, αν κρυώνει, αν ιδρώνει  και πότε, άγχη, ανασφάλειες.

Αντιμετωπίζονται συμπτώματα χρόνια  και οξέα.

Επιπλέον ρωτάται ο ασθενής για το ατομικό και το οικογενειακό  ιστορικό. Η  συνέντευξή διαρκεί περίπου  1 ½ ώρα  περίπου.

Μπορούν  να χορηγηθούν και με συνυπάρχουσες  θεραπείες ,στις περισσότερες περιπτώσεις. Θωρακίζουν  έναν οργανισμό και επαναφέρουν ισορροπίες. Δεν υπάρχουν περιορισμοί τροφικοί στην καθημερινότητα του.

Τα ομοιοπαθητικά σκευάσματα είναι φυσικά  παρασκευάσματα, χωρίς καμία παρενέργεια.

Χορηγούνται  με την μορφή  είτε κάψουλων,  είτε σφαιριδίων , είτε   σταγόνων.

Η διάρκεια της θεραπείας, εξαρτάται από την χρονιότητα των συμπτωμάτων και βασίζεται  και στο επίπεδό υγείας του ασθενούς.

Μπορεί να χορηγηθεί   σε όλες τις ηλικιακές  ομάδες , σε  ειδικές ομάδες, όπως παιδιά, ηλικιωμένοι και εγκυμονούσες.

Ενδεικτικά,  ορισμένες ασθένειες που μπορούν να αντιμετωπιστούν  με την ομοιοπαθητική είναι :

Παιδιατρική :  σύνδρομό διάσπασης προσοχής, σύνδρομο υπερκινητικότητας, μαθησιακές διαταραχές, τραυλισμός

Ωτορινολαρυγγολογία: ωτίτιδες,  αμυγδαλίτιδες, φαρυγγίτιδες, αλλεργικά συμπτώματα,  ιγμορίτιδα, ρινική  καταρροή,

Νευρολογία :    πονοκέφαλοι- ημικρανίες, κεφαλαλγίες

Γυναικολογία :  εμμηνόπαυση,  κλιμακτήριο, εξάψεις, ,  διαταραχές περιόδου, , δυσμηνόρροια, πολυκυστικές ωοθήκες

Πνευμονολογία:   χρόνιος βήχας, βρογχικό άσθμα,                αλλεργικό βρογχικό άσθμα, βρογχίτιδα, ιώσεις

Γαστρεντερολογία:  δυσκοιλιότητα, αιμορροίδες, γαστρίτιδα,  γαστρεντερίτιδα, ευερέθιστο έντερο, γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση ( ΓΟΠ)

Δερματολογία ακμή , τριχόπτωση, εκζέματα, κνησμό

Μυοσκελετικά :  αυχενικό σύνδρομό, οσφυαλγία, ισχυαλγία, αθρίτιδα, τενοντίτιδα, μυικοί πόνοι, κακώσεις

Παιδιατρική :  σύνδρομό διάσπασης προσοχής, σύνδρομό υπερκινητικότητας, μαθησιακές διαταραχές, τραυλισμός

Ψυχιαρτική: άγχη , φοβίες,stress, αίσθημα παλμών, κρίσεις πανικού κ.α.

Η λήψη του ιστορικού του ασθενούς μπορεί να πραγματοποιηθεί-είτε  στο ιατρείο.

-είτε εξ αποστάσεως  με τηλεδιάσκεψη ,μέσω  viber ή μέσω skype.

Υπάρχει η δυνατότητα να αξιοποιηθεί  η τεχνολογία  στον τομέα της επικοινωνίας  μέσω διαδικτύου, σε   αυτό που λέμε τηλεδιάσκεψη.

Δεν μπορεί να αντικαταστήσει την αμεσότητα της επίσκεψης στο ιατρείο.

Μπορεί όμως να βοηθήσει άτομα που δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν την επίσκεψη στο ιατρείο, είτε λόγω μακρινής απόστασης, είτε λόγω αδυναμίας μετακίνησης, είτε λόγω περιορισμένου χρόνου.

Μπορεί να γίνει τηλεδιάσκεψη , είτε από το κινητό σας  μέσω viber , είτε από τον υπολογιστή σας μέσω skype.

Για την τηλεδιάσκεψη μέσω διαδικτύου, είναι απαραίτητος είτε το κινητό σας να είναι  συνδεδεμένος με το ίντερνετ, είτε ο υπολογιστής σας  να  έχει ενσωματωμένη κάμερα  ή πρόσθετη κάμερα και η ύπαρξη σύνδεσης στο ίντερνετ.

Επιπλέον μπορεί να γίνει βιντεο-κλήση  και μέσω viber.

Κατεβάζεται το λογισμικό  του viber στο κινητό σας. Στη συνέχεια επιλέγεται από το μενού << Επαφές-Προσθήκη  επαφής>>

Πάτε στο viber ,αναζήτηση στον κατάλογο του viber, προθήκη της επαφής  μου .

Tώρα είστε έτοιμοι για βιντεο-κλήση μέσω viber.

Για την τηλεδιάσκεψη μέσω skype  είναι απαραίτητο   επίσης είναι  το λογισμικό  του skype..  Για να το κατεβάσετε  πρέπει να ανοίξετε  λογαριασμό στο www. Skype.com  και να ακολουθήσετε τις οδηγίες.

Στα πλαίσια αναζήτησης  πληκτρολογείτε:

Κάντε  προσθήκη επαφής. Στη συνέχεια επιλέγεται από το μενού << Επαφές-Προσθήκη  επαφής-Αναζήτηση στον κατάλογο Skype.>>

Τώρα είστε έτοιμοι για βιντεο-κλήση μέσω skype.

Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στο ιατρείο, στο τηλέφωνο : 2310.887.533