Ο COVID-19 προσβάλλει άτομα με διαφορετικούς τρόπους. Τα περισσότερα μολυσμένα άτομα εμφανίζουν ήπια έως μέτρια συμπτώματα και αναρρώνουν χωρίς να χρειάζεται να νοσηλευτούν.

Πιο συχνά συμπτώματα:

Πυρετός ,ξηρός βήχας, πονόλαιμος, κούραση

Πιο σπάνια συμπτώματα:

Πόνοι, διάρροια, πονοκέφαλος, απώλεια γεύσης ή όσφρησης

Για την αποφυγή της εξάπλωσης του COVID-19:

Πλένετε τακτικά τα χέρια. Χρησιμοποιείτε σαπούνι και νερό ή αλκοολούχο αντισηπτικό χεριών.

Κρατάτε απόσταση ασφαλείας από οποιονδήποτε βήχει ή φτερνίζεται.

Μην ακουμπάτε τα μάτια, τη μύτη ή το στόμα σας.

Καλύπτετε τη μύτη και το στόμα σας με το εσωτερικό του αγκώνα σας ή με ένα χαρτομάντιλο όταν βήχετε ή φτερνίζεστε.

Μείνετε σπίτι αν δεν αισθάνεστε καλά.

Αν έχετε πυρετό, βήχα και δυσκολία στην αναπνοή, ζητήστε ιατρική βοήθεια.

Οι μάσκες μπορούν να βοηθήσουν να αποφευχθεί η εξάπλωση του ιού από τα άτομα που τις φορούν προς τους άλλους. Θα πρέπει να συνδυάζονται με τη φυσική απόσταση και την υγιεινή των χεριών. Ακολουθήστε τις συμβουλές που παρέχονται από την τοπική αρμόδια αρχή υγείας.

Αν αισθάνεστε άρρωστοι, θα πρέπει να ξεκουραστείτε, να πίνετε αρκετά υγρά και να τρώτε υγιεινά. Παραμείνετε σε ξεχωριστό δωμάτιο από τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας και χρησιμοποιήστε ξεχωριστό μπάνιο, αν αυτό είναι εφικτό. Καθαρίζετε και απολυμαίνετε τακτικά τις επιφάνειες που αγγίζονται.

Αν έχετε συμπτώματα, απομονωθείτε και επικοινωνήστε με τον ιατρό σας ή με τη γραμμή πληροφοριών για τον

COVID-19 για συμβουλές.

Αναζητήστε ιατρική βοήθεια αν έχετε πυρετό, βήχα και δυσκολία στην αναπνοή.